Pages

Thursday, December 30, 2010

Steamboat D'Kayangan

Abis keje hari Selasa lepas cikgu2 perempuan plan nak belanja aku makan. So, Cikgu Shikin sajes makan buffet. Dia teringin nak makan steamboat lps dengar aku citer pasal D'Kayangan ni la..Yer laa, bayar RM21.10 (include tax dah ni) ko makan laa puas2 apa yg ada kat restoran tu. 


Memang berbaloi-baloi laa..Masa mula2 aku pegi dgn suami dulu jenuh gak mkn berdua. Suami aku duk ulang2 amik udang ketam udang ketam..haha. Dah itu yg mahal kalau kat luar kan. 


Petang tu kitorang gerak lepas Asar. Aku naik kereta dengan Shikin PPM. Cikgu Shikin dengan Cikgu Neng sebab dorg satu jalan. Sampai sana around kul 5.30 gitu. Mula2 kitorang tunggu gak Cikgu Shikin sampai tapi makin lama makain ramai pulak yang masuk restoran tu. 


So, risaukan xde meja kitorang masuk dulu dan mulakan aktiviti. Aktiviti makan laa..apa lagi..haha..Tak lama pastu cikgu berdua tu pun sampai..Seronok wey makan kat situ. Cikgu Shikin memang suka steamboat. Dia cakap memang berbaloi laa makan kat situ. Dia plan nak bawak suami dan anak-anak plak lps ni..




katanya restoran ni boleh tempatkan 500 org dalam satu2 masa.



kalau x tau kedainya kat mana..cari OldTown White Cofee Sek.13


penuh meja haa....dahsyat korang ni..hahaha


x hagak hagak...hahaha..penuh meja..:D



berebut2 nak amik...




uiiii..sedapnya ketam.....



menyuap ajer ye shikin....



  last sekali bedal salad dan eskrem..:)



gambar salad & eskrem jer yg sempat amik..
yg lain2 maleh plak nak snap..



tunjuk hadiah bling bling dr cikgu shikin..


4 of us...thanks all..sob sob sob...






No comments:

Related Posts with Thumbnails