Pages

Wednesday, December 29, 2010

Kenangan Terindah 2010

Minggu ni minggu terakhir aku berkhidmat di SKSJ ni. Alhamdulillah, aku masih diberi kesempatan untuk meneruskan hidup dan melalui pengalaman pahit manis sepanjang bergelar Fasilitator Schoolnet ni. Sedih..sedih...sangat sedih untuk meninggalkan jawatan aku ni tanpa penggantinya kerana kontrak kerja ni tak disambung. So, rasa macam ralat skit laa sbb byk plan yg akan tertangguh nanti.


Namun, aku tau ada hikmah di sebalik semua ni. Insyaallah, mudah-mudahan yang pahit itu akan manis akhirnya. takmo citer panjang pasal sedih2 ni..so layan aje laa gambar2 bawah ni k..




ni dengan cikgu pra sekolah...cikgu neng emiliah..
masih single uols..sape2 yg ada abang adik boleh laa rekemen..
hahahaha


yg ni dengan ustazah 
gedik betul lak gambar aku ni...kahhh


ni dengan PPM( Pembantu Pengurusan Murid)
Pembantu Cikgu Pra...Shikin Ali namanya..
haa single lagi ni..*wink wink


5 of us...
dari kiri: Cikgu Shikin, Ustazah Rodziah, Shikin, Cikgu Neng dan me...ngeeee


6 of us..
Tambahan Pn Zainon (PK HEM) yg sebelah Cikgu Shikin tu..


all of them..sob..sob..sob..

Duduk dari kiri : Neng, Khairul Azhan, Zamri (PK Ko-Ku), Cikgu Eawan Johan (PK 1), 
Cikgu Nizamuddin (GB Hot..hahaha), Pn. Zainon, Cik Norazurah, Cikgu Shikin, 
Cik Marlina

Berdiri dari kiri: Shikin Ali, Ustazah Rodziah, Cikgu Faisol, Ustaz Azhar, Cikgu Fauzi, Cikgu Hazambi, Amirul Ashraf, Fikri, Ustaz Shahrulazam, Cikgu Shafie, Cikgu Maisita & Pn Azlina..

No comments:

Related Posts with Thumbnails