Pages

Tuesday, December 7, 2010

Akhirnya...5th Attempt Baru Berjaya!!

Setelah 5x apply KPLI akhirnya baru berjaya ke stage interview..
Mulanya memang x nak apply sbb rasa mcm x layak jer..
Yer laa kalau tgk syarat pun sah2 x lepas dah...
tp kucekalkan hati kuatkan semangat apply jugak.

MTest KPLI ni aku x study sgt tp ada laa beli bukunya..
dpt tips dari cikgu KPLI kat sekolah tempat aku keje tu.
 Dia ckp target kat INSAK jer..yg lain tu jawab gak laa..
klu x cukup masa tu pandai-pandai laa tembak..huhu..

Akhirnya...berjaya gak aku dpt interview..aku apply BI SK tp aku dpt BI SJKC..xper laa asalkan dpt interview dah ok dah tu..





interview ni nanti ada 3 sesi..
1) menulis essay dalam english..dah amik subjek BI kan so essay in BI laa..

2) Sesi perbincangan..ramai yg bagi tips jgn terlalu over, 
pandai-pandai tolong kawan2 lain yg xde point tu..

3) Sesi interview in English...yg ni buat aku gabra neh..
dah laa speaking London x bagus sgt. 
bukan berabuk tapi habuk pun tadak...ekekeke..


Insyaallah...aku dah start study pun..and harapnya masa hari kejadian nanti aku dpt jawab dengan tenang dan lancar...Aminnn....

Kawan-kawan doakan aku berjaya k...

No comments:

Related Posts with Thumbnails