Pages

Monday, December 27, 2010

Percutian ke Pulau Bajet.....Pulau Pangkor Part 1



Bajet laa sangat kan...Ekceli memang dah plan lama tapi sempena cuti Awal Muharam baru dapat pegi. Itu pun pegi dengan family belah makcik suami aku...Suppose kitorang konvoi dengan 8 buah kereta tapi pagi hari kejadian tu kitorang bersiap lambat sebab mlm b4 tu suamiku ada bowling tournament dgn staff unit dia..sampai umah pun dah nak kul 12...tu yg lambat skit aku bangun, masak dan siap2..janji dengan maklang katanya kalau dah sampai kapar dia akan call...sekali tu kitorang dah sampai pantai remis baru dia call..kitorang teruskan aje laa perjalanan..lagi pun ada bawak bekalan makanan so xde laa rasa lapar dan x perlu nak berhenti mana2..

kitorang pegi ni dengan pakej...aku x tau laa brp harga pakejnya tapi aku kena bayar rm200 utk 3 hari 2 malam.. kitorang stay kat Uptown Faez Management Hotel...gitu laa namanya..aku x ingat sgt. 
Resort ni kat Pasir Bogak. 


okeh..ni gambar dalam feri...



ni dah sampai kat jeti pangkor..
tengah tunggu beberapa org yg x naik sama feri dgn kitorg..
tp bila call rupanya dorg dah sampai dulu..


hari pertama iaitu hari sabtu tu kitorang check in dalam kul 3 gitu.
sorry gambar bilik x sempat amik sbb kepenatan. 
bayangkan laa bilik kitorg atas bukit.
 kena naik tangga mengangkut beg2 dan si danish ni..
jenuh woo...tercungap2 aku dan suami...

hari pertama tu kitorg x kemana-mana..
lps check in, rehat kejap sbb hujan..
pastu petang tu pegi mandi kat pasir bogak tu jer..
makan2 pastu malam layan bola Malaysia lawan Thailand online..
sadis sangat dalam bilik xde TV.

haa ni gambar si danish..punya laa mengantuk..
tapi x nak tido baring..aku pun x tau nape..
puas dah aku suruh baring tetap dia bangun semula..



akhirnya.....

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^



ini laa kesudahannya... 
ekeke...haru tul tgk dia tido gini..
sian pun ada..















No comments:

Related Posts with Thumbnails