Pages

Tuesday, January 4, 2011

Alhamdulillah..rezeki tahun baru





Pagi ni aku dapat call dari sekolah minta aku datang lapor diri sebagai Guru Sandaran Tak Terlatih (GSTT). Aku pegi interview GSTT ni bulan 11 ari tu. Alhamdulillah x sangka boleh dapat. Semasa sesi interview dulu seingat aku ada 2 orang panel, seorang lelaki dan perempuan. Panel tu tanya pengalaman kerja. Pastu dia tanya kalau dihantar mengajar ke sekolah menengah subjek apa yang aku nak ajar. Mula-mula aku cakap Math dan BM. Dorang suruh pilih salah satu..so aku pilih BM laa..senang nak ngajar.


Aku diberi masa 2 minit untuk mengajar..Andaikan dorang tu murid laa..Kelakar jugak aku rasa tapi smeua tu dah berlalu. Sekarang ni dah berjaya dalam interview. So, tanggungjawab semakin berat rasanya. Tapi, aku jadikan ini satu cabaran. Insyaallah, moga semuanya berjalan lancar..Amin..



No comments:

Related Posts with Thumbnails