Pages

Tuesday, September 28, 2010

Rambut Gugur?? Penyelesaiannya.....

Ekceli, aku pun baru lagi guna produk ni. Keberkesanannya padaku masih belum nampak sangat laa kan. Tapi kalau baca review memang semuanya bagus-bagus. Aku pun tergoda setelah bertapa kat satu forum ni. 


Aku ni memang ada masalah keguguran rambut. Tak boleh rambut panjang..Bila panjang jer gugur..Gugur je panjang..eh apa aku merepek daa..:D


So, aku pun cuba laa syampu ni..Seprais!! 1st time guna pun dah boleh nampak hasilnya. Kalau dulu, lurutkan rambut ikut Skala macam Thomas Taw cakap dalam iklan Sunsilk tu..rambut aku sampai skala 10..hihihi.. maknanya mmg senang gugur, tidak kusut.. tapi guna syampu ni selai dua jer laa yg melekat kat jari. tu baru 1st time guna tawww....cuba bayangkan kalau abih sebotol..


Yang best lagi syampu ni buat rambutku lebih lembut dan terurus..Lihat rambutku, cantik kann!! :P


Sebelum ni dah macam-macam syampu aku guna. Semuanya tidak memuaskan hatiku..Kalau x cuci rambut 3 hari pun dah berminyak-minyak jer rasa..tapi syampu ni ok..so far aku pernah x cuci rambut 3hari tp rambut x berminyak sangat pun. 


Dah hampir sebulan aku guna syampu ni..nak tunggu abis sebotol nanti aku review lagi k..:)


Kat sini pun ada review pasal syampu nih....


Korang try laa syampu nih bagi yg ada masalah rambut ni. Cuba cari kat Tesco, Carrefour, Giant atau Guardian. Aku ari tu beli kat Tesco jer..

No comments:

Related Posts with Thumbnails