Pages

Wednesday, February 23, 2011

Macam-macam Kerenah..

Assalamualaikum....

Dah lama x update blog. Bersawang dah aku tengok..Terima kasih pada yg sudi jenguk blog ni. Sorry x sempat update. Bizi laa..Kat skool memang x sempat laa kan walaupun ada wifi. Sebabnya even byk gak waktu free sejak dapat jadual baru ni tapi macam-macam nak kena settlekan. huhuhu...

Okeh..ni nak cerita skit kerenah anak2 murid aku. Apa ke hei nya yop...ce citer ce citer...hahahaha...

Kisah 1

Aku: Mana lagi yang lain ni?
Murid A : oh..ramai cuti cikgu..semalam sembahyang (pelajar cina jwb - hari ke7 selepas cny)
Aku: Semua boleh tidur ke semalam?
Murid B: saya boleh tido cikgu..(sambil ckp hokkien dgn kwn dia) macam KHINZIR..(sambil buat gaya tidur)
Murid C: cikgu...dia BABI...
Aku : senyum....(nak tergelak pun ada tapi kontrol)..wakakakakaka

Kisah 2

Aku: Ok...untuk perayaan tahun baru cina kamu, apa yang kamu buat sebelum perayaan?
Murid A : beli makanan bla bla bla..dinner bla bla bla....
Aku : ok lagi...selain daripada itu?
Murid B : cikgu, main BOM!! 
Aku : hah!! BOM? bukan laa...hebat kamu kalau main BOM..
Murid B: eh salah cikgu...main itu RACUN..
Aku: bukan RACUN laa tapi MERCUN..
Murid B: haa itu mercun cikgu..

hahahahaha...adeh laa.mercun pun x tau sebut..

Kisah 3

Aku: Brandon, rumah kamu blok mana?
Brandon: mana boleh bagi tau...
Aku: Kenapa?
Brandon: hmmm...SERIOUS maa.....
Aku: (senyum kelat)

hahahaha..sebenarnya dia nak cakap SECRET....tapi x tau nak sebut...

macam2 lagi laa kerenah dorang ni...memang kadang-kadang lawak giler tapi SELALUNYA boleh buat my blood go upstairs wooo....huhuhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails